Deze Audi RS6 was een auto van een liefhebber. De eigenaar was bekend met zijn auto's in de wax laten zetten, echter nog niet met coatings. Na een oriënterend gesprek, waarbij er verschillende opties in coatings zijn besproken heeft de eigenaar gekozen voor een meerlaagse coating.
Belangrijk was dat de coating een lange standtijd heeft én de coating lang zijn gladheid blijft bewaren.
Om dit te realiseren moet je in de praktijk altijd verschillende coatings gebruiken, die elkaar versterken.
Eerst is de auto gewassen en meerstaps gepolijst. Ondanks de zorg van de huidige eigenaar, waren er namelijk vrij veel waskrassen, swirls en andere gebruikssporen aanwezig.
Als service heeft de eigenaar gebruik gemaakt van de drop-off service die wij bieden, waarbij de auto door ons op locatie is afgezet voor dhr.
Dit was de laatste klus op onze oude locatie, vanaf dit moment zijn wij verhuisd.











